Forum POLSKIE GTS I TALL WOMEN Strona Główna POLSKIE GTS I TALL WOMEN
Polska strona miłośników gigantycznych i wysokich kobiet.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Universal Giantess Simulator

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum POLSKIE GTS I TALL WOMEN Strona Główna -> Gry komputerowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yoshida93
Obserwator



Dołączył: 14 Sie 2022
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:31, 25 Sie 2022    Temat postu: Universal Giantess Simulator

Witam wszystkich Smile

Ogólnie jestem tu nowy, z tego co widzę jest dosyć mała aktywność na forum ,ale pomyślałem czemu by nie założyć tutaj konta. Na pewno chciałbym przedstawić moją grę a raczej symulator Giantess. Dokładny tytuł projektu to Universal Giantess Simulator, moim celem jest zrobienie mechaniki jak najbardziej zbliżonej do olbrzymki, bardzo dokładny foot placement gdzie często w innych grach/symulatorach giantess widziałem ten aspekt bardzo niedokładny, to znaczy stopa która się ślizga, tutaj jest to zrobione bardzo dokładnie.

Jak ktoś ma konto na DeviantArt zobaczy screeny z gry, zrobiłem ograniczenie wiekowe, niestety nie udostępnie gameplay na YT bo jest to dość brutalny symulator.


deviantart. com/yoshida93

Projekt ma około kilku tygodni, dużo się zmieniło, m.in teraz olbrzymka porusza się na bazie "Procedural animation" to oznacza że chód postaci jest napisany w skrypcie a nie jest to gotowa animacja gdzie często jest brak kontroli nad np. długością kroku, przy procedural animation jestem w stanie zmienić to, to znaczy czy ma chodzić szybciej/wolniej.

Planuję dodać możliwość wyboru ubrań, butów, skóry, włosów, stóp itp.

Dajcie znać co o tym myślicie. Ewentualnie jakie rzeczy dodać/zmienić w symulatorze, co byście chcieli zobaczyć Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Yoshida93 dnia Czw 16:33, 25 Sie 2022, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patitolizard
Wtajemniczony



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:34, 29 Sie 2022    Temat postu:

Czesc bardzo podoba mi sie two pomusl na gre i chetnie w taka gre bym zagral. Uwazam ze fajnie by bylo dodac mozliowsc zmiany ubioru butow kolor wlosow itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patitolizard
Wtajemniczony



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:30, 29 Sie 2022    Temat postu:

Jeszcze jakby można było żeby gigantka mogła zmieniać swój wzrost

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshida93
Obserwator



Dołączył: 14 Sie 2022
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:54, 01 Wrz 2022    Temat postu:

patitolizard, Dziękuję Ci bardzo Smile Na pewno dodam Twoją zachiankę z racji tego że to jest Universal Giantess czyli sandbox gdzie będzie można wszystko zrobić dowoli. Tak jest, pracuję nad zmianą wyglądu postaci gdzie będzie można zmienić dużo rzeczy m.in. te rzeczv o których wspomniałeś, myślę że zrobię coś jak w The Sims gdzie można wybrać sobie ubranie, kolor włosów, rodzaj albo i nawet wagę.

Z tego co widzę jest dosyć duże zainteresowanie projektem ponieważ w porównaniu z moimi innymi projektami zdecydowanie więcej dostaję komentarzy czy lajków.

Na pewno w odróżnieniu od innych gier projekt będzie nastawiony na generowanie planszy/scenes, mam na myśli miasta proceduralne gdzie układy budynków będą randomowo umieszczane, tak samo jak populator czy samochody jak np. w GTA.

Dostałem komentarze by zrobić dobrze flattening system czyli np. miażdżenie samochodów co dla mnie jest dość wyzwaniem ale zrobię co w mojej mocy aby to zrobić, tak szczerze to jeszcze nigdy nie robiłem tego typu zniszczeń Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patitolizard
Wtajemniczony



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:00, 02 Wrz 2022    Temat postu:

bedzie super gra Smile a te wczesniejsze produkcje co robiles to masz juz w formie gry?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshida93
Obserwator



Dołączył: 14 Sie 2022
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:29, 04 Wrz 2022    Temat postu:

patitolizard Tak, są to gry. Robię do teraz różne gry typu fantasy, RPG, gdzie są to postacie humanoidalne, również gry na Androida. Nawet ten projekt który teraz robię dodał mi naprawdę dobrego skilla, bo nigdy nie robiłem tak dokładnie prostych rzeczy typu animacje, tworzenie postaci itp.
Co do kolejnych updatów. Udało mi się zrobić w miarę dopracowany system zniszczeń samochodów, teraz bohaterka miażdży pod butem je a nie kopie jak poprzednio. Dzięki skryptowi jestem w stanie ustawić jak mocno ma zmiażdżyć oraz jak daleko ma się przesuwać samochód gdy napotka kolizję.
Myślę że jak dopracuję mechanikę do jak najlepszego poziomu będę mógł dopracować kolejne ubrania, ciuchy, włosy itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patitolizard
Wtajemniczony



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:54, 05 Wrz 2022    Temat postu:

Super bardzo się cieszę i czekam na finalny efekt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nihilus
Raczkowanie



Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:11, 20 Paź 2022    Temat postu:

Zapowiada się bardzo obiecująco. Keep up the good work Smile

Czy masz w planach implementację jakichś innych interakcji niż chodzenie i miażdżenie ludzi, pojazdów? Chętnie bym zobaczył vore. Później można by rozszerzyć to o jakieś bonusy za jedzenie konkretnych postaci albo nawet stworzyć cały tryb polegający na zwiększaniu wzrostu w miarę jedzenia ale to już bardziej taka pieśń przyszłości Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshida93
Obserwator



Dołączył: 14 Sie 2022
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:06, 24 Paź 2022    Temat postu:

Cześć Nihilus. Dzięki wielkie za komentarz Smile

Ogólnie projekt ma za zadanie by dostosować się do graczy/followersów dlatego jak mówisz że vore by Ci się spodobało to oczywiście dodam, jest cała masa pomysłów. Pomysł na zwiększaniu wzrostu brzmi interesująco, jeszcze zastanawiam się nad zwiększaniem wzrostu ponieważ nie mam za bardzo pomysłu jak to zrobić ale coś wymyślę Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patitolizard
Wtajemniczony



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:20, 25 Paź 2022    Temat postu:

Myśle ze ci się uda to tez fajne by bylo żeby dziewczyna rosła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poniacz
Obserwator



Dołączył: 17 Lip 2020
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:32, 02 Lis 2022    Temat postu:

Hej.

Zostałem wywołany, aby podzielić się swoimi wyobrażeniami, co też mogłoby pojawić się w Twojej grze.

Od razu z góry chciałem prosić o wybaczenie, jeśli moja wizja okaże się zbyt życzeniowa i owe pomysły wydadzą się kuriozalne. Nie znam jednak dobrze projektu, Twoich umiejętności i możliwości czasowych. Potraktuj zatem to proszę jako "widzimisię" fana gier spod znaku GTS.

1. Najbardziej podstawową opcją jest możliwość zmiany wzrostu i co za tym idzie, pewna konsekwencja zmiany skali ruchu. Szybkość poruszania, szybkość animacji, interakcja z otoczeniem. Tutaj chyba całkiem dobrze to skaluje sizebox.

2. No właśnie, interakcja. Tak naprawdę makrofilia to fascynacja nie tylko miara wzrostu, ale i masą, z czego bierze się też siła. Ta masa to przede wszystkim kroki. Drugi filar makrofilii. Trzęsienie ziemi, huk kroków... no i jakieś pozostawiane ślady. Wymodelowanie ich w 3D i realistyczne spawnowanie wraz z każdym krokiem to byłaby pewnie katorga. Niby jest to możliwe, co udowadnia Colossal Conqueror, ale tam jest malutka mapa, odciski są de facto nakładanym na mapę wałem ziemi i ich limit o ledwie parę.

Trzęsienie ziemi powinno poruszać okolicznymi obiektami i wraz ze zwiększeniem wzrostu - coraz dalszymi. Jak w "Becoming a Giantess", gdzie też zostaje tekstura odcisku stopy.

Nie muszą od razu za tym iść też zniszczenia. Efekt trzęsienia to już naprawdę coś!

Inna interakcja, jak podnoszenie przedmiotów, budynków czy innych postaci to już chyba pewien problem. Ale w sumie, jest to możliwe np. we Flattened czy znowu w Becoming a Giantess.


3. Osobiście nie jestem zwolennikiem brutalności, dlatego nie mam parcia na elementy brutalnej interakcji, jak vore, gore i totalna rozwałka. Choć ta ostatnia robi wrażenie w samej swej skali... jeśli zdołam sobie jakoś wmówić, że na jej wskutek nikt nie cierpi. Np: rozdeptywane budynki są puste. I tak dalej...
Jednakże możliwość psucia takiej "makiety" jest ciekawa.

4. Zmiana ubioru gigantki. A przede wszystkim różne buty. A to też zmieni odciski. Fajne były te drewniane sandały, co prezentowałeś na screenach.

5. Tryb micro, aby móc spojrzeć na dziewczynę z dołu? Lub znaleźć się w jej dłoni. Jak w sizeboxie.

6. W Giantess Sandboxie były fajne animacje jazdy pomiędzy palcami stóp. Coś takiego?

7. Tryb fabularny, jak w "Dust" to już większa sprawa, ale kilka gotowych mapek, jak np. sama tytułowa "Dust" byłaby super. Lub jak w sizeboxie.

8. W Titaness czy w Giantess Sandboxie była fajna praca kamery i możliwość wyboru różnych ujęć, aby np. podziwiać jej brzuch czy stopy.

9. Jak dla mnie nie trzeba zbyt wielu różnych modeli, a już sam człowiek ze zmianą ciuchów to będzie dużo. Ale zmiana tuszy też robiłaby wrażenie.

10. No i finalnie... możliwość spawnowania większej ilości postaci i różnych obiektów, np. butów.

Dzięki za uwagę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoshida93
Obserwator



Dołączył: 14 Sie 2022
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:36, 06 Lis 2022    Temat postu:

Hej Poniacz Smile

Bardzo Ci dziękuję za obszerny post.

Cytat:
Od razu z góry chciałem prosić o wybaczenie, jeśli moja wizja okaże się zbyt życzeniowa i owe pomysły wydadzą się kuriozalne. Nie znam jednak dobrze projektu, Twoich umiejętności i możliwości czasowych. Potraktuj zatem to proszę jako "widzimisię" fana gier spod znaku GTS.


Bardzo dobrze, moim założeniem jest by robić to czego chcą zobaczyć gracze.

1. Tak, jest to do zrobienia, ale wymaga ode mnie trochę pracy. Już zrobiłem poniekąd szybkość poruszania i animacji ze względu na to że animacja poruszania się jest proceduralna, to znaczy nie jest gdzieś tam pobrana np. z Mixamo, tylko zaprogramowana, jest detektor który odnajduje gdzie ma się pojawić stopa. Mam pomysł co do zmiany wzrostu, już trochę osób o to pytało więc muszę to zrobić koniecznie.

2.Właśnie zastanawiałem się nad odciskami, raczej powinna być to zwykła tekstura która się spawnuje, ale ogólnie realistyczny efekt to by był efekt "zagłębienia ziemi" za co nie wiem jak się zabrać, to znaczy jest to możliwe np. tworząc funkcję deform i zmienić mesha realtime ale może to pochłonąć trochę zasobów, myślę że jak znajdę czas to przetestuje wszystkie warianty.
Zrobiłem oczywiście efekt trzęsienia ale tylko dla tinies, musiałbym zrobić do budynków, ale do budynków na początku rozpracowuje plan jak to zrobić by nie iść w złym kierunku, muszę się zastanowić w jaki sposób ma niszczyć budynki, prawdopodobnie zrobię kilka wersji destructed dla każdych z budynków.

3.Ogólnie gore ma swoich zwolenników dlatego postanowiłem przetestować tworzenie z nastawieniem na tym i sprawdzić jakie będzie zainteresowanie graczy, do vore musiałbym o wiele więcej pracy włożyć bo musiałbym popracować nad animacjami czy kośćmi twarzy, to znaczy otwieranie buzi, popracować nad modelem zębów itp. Vore ma duże grono zwolenników dlatego będzie to kluczowe bym zrobił ten feature.

Aaa jako że to jest sandbox i simulator, zrobię specjalnie opcję "Empty city" to znaczy mapa bez tinies czyli pozostawione samochody i budynki bez ludzi.

4. Tak, już pracuję nad różnymi wariacjami ubioru, butów czy włosów. Model giantesski jest mój, no może ostatnio trochę włosy gdzieś tam znalazłem za free Very HappyVery Happy Ale na razie chciałem zrobić generic giantess(ogólna) tak by była podstawą do innych modeli giantesek

5.Chodzi Ci o poruszanie się jako jeden z tinies? Zrobię oczywiście

6.Jakbyś wysłał jakieś references to bym się przyjrzał i sprawdził czy dałbym radę coś takiego zrobić

7.Jakie miałbyś pomysły na tryb fabularny? I jakie były by to misje?

8.Już zrobiłem kilka wariacji kamery, to znaczy różne kąty, pozycje. Zauważyłem że jest to znaczące. Na razie mam problem z POV, nie za dobrze to wygląda ale coś wymyślę. Problem polega na tym że głównie widać piersi, i nie widać co jest pod. (takie pytanie do adminów bo do końca nie wiem

9.Tak jak wspomniałem wcześniej, na razie jest Generic Giantess, na pewno będzie możliwość zmiany twarzy, popracowałbym nad tym jak jest w The Sims to znaczy zmienić np. usta, włosy według upodobań, to znaczy ustalić długość, grubość itp. ale to już musiałbym dużo popracować, ale z racji tego że sam robię to muszę sobie jakoś radzić Very Happy

10. O jakie obiekty chodzi? Na pewno spawnowanie postaci będzie regulowane to znaczy gracz będzie ustalał ile tinies ma być na mapie. Jak chodzi o większą ilość obiektów o ile to mam na myśli to chodzi o procedural cities i ustalenie np. ile ma być budynków i dróg na mapie. No o butach już wspomniałem, już działam w tym kierunku, oczywiście postaram się by było bardzo dużo różnych rodzajów butów.

Jeszcze mam takie pytanie do adminów bo przyznam szczerze że nie widziałem w regulaminie. Czy mógłbym wstawić materiały promocyjne na początek tematu? Jakieś screenshoty bez gore.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poniacz
Obserwator



Dołączył: 17 Lip 2020
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:30, 07 Lis 2022    Temat postu:

1. Tak, zmiana wzrostu to jest fundamentalny "ficzer" takich gierek i kiedy go brakuje, to czuć... niedosyt. Fajnie, jeśli istnieje jakaś mechanika wzrostu, tak jak w "Titaness" i postać rośnie po zbieraniu czegoś lub wykonywaniu akcji. Niemniej możliwość swobodnego ustawiania wzrostu też się przyda.
2. Same odciski już bardzo dużo dadzą (Flattened). Szczególnie, że odpowiednio sprytna tekstura pozwoli udawać, że są głębokie (Becoming a Giantess). Ofc odciski 3D "na bogato" będą wspaniałe. W wielu grach stanowiły problem, gdyż podłoże jest z reguły płaską podstawą mapy i "kopanie w nim" wymaga specjalnego modelowania. Istnieje ryzyko, że wejście w taki odcisk spowodowałoby spadnięcie poza mapę. Zasoby można oszczędzać poprze regulację, np. ustawienie, ile odcisków ma być widoczne równocześnie. No ale jakby one znikały A AKURAT jakiś obiekt znajdowałby się w głębokim odciski, to co wtedy? Glitche murowane. Zatem opcja na "półbogato", a więc tekstura otoczona wałem ziemi, to też niezła opcja. Nawet jakby jakiś obiekt czy NPC wszedł na ten model, to po jego zniknięciu sam spadłby na podłoże i tyle.
3. Jakby była opcja wyłączenia krwi to już jest fajnie.
4. -
5. Tak, o to chodzi Smile Owszem, można dać motyw fabularny, ale w moim odbiorze tiny mody z konfrontacją są z reguły dość... ubogie (nawet w legendarnym Titaness). Programista musi wtedy boksować się z AI. Za to gry z eksploracją domu GTS to co innego (Nieśmiertelne Dust i Dangerous Invitation).
6. W Wolnej chwili podeślę.
7. Jak wyżej. W "Not just a bug" jest fajny tryb polegający na zbieraniu jakiś pierdółek (kul energii) w butach gigantki. Mają one różny kształt i budowę. A Markie Lee robił to słynne "Giantess crossroads", gdzie trzeba było wyczuć, w którym momencie przebiec przez ulice, aby nie być rozdeptanym. Gigantki miały różne rozmiary, buty i gatunki (inny kształt stóp). We Flattened też jest podobny tryb (ucieczka wzdłuż drogi), ale tam jest chyba to zbugowane. A przynajmniej ja umiem to przejść tylko na najłatwiejszym poziomie, gdzie gigantka ma obcasy i można się schować w przestrzeni między platformą, a obcasem.
8. -
9. No tak, tak. A w przypadku zmiany sylwetki, wielkości biustu itd zmienia się też nieco ich fizyka. W jakiś tam sposób sizebox stara sobie z tym radzić, ale to generator glitchy xD Z kolei w Titaness poruszanie się biustu i bioder była taka sama dla każdego rozmiaru, ale za to była po prostu tak "uniwersalnie" wykonana. Przy tyciu gigantki trzeba pamiętać, że u kobiet tłuszcz odkłada się inaczej niż u mężczyzn, więc nawet BBW to nie tylko większy brzuch i piersi, ale fałdki, biodra, ramiona itd. A biorąc pod uwagę ilość pytań o to na forach i małą ilość w grach... to byłby to unikalny feature.
10. Tak, przedmioty należące do gigantki. Ale także obiekty tinies, które pozwalałby pokazać dysproporcję wzrostu... budyni, pojazdy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum POLSKIE GTS I TALL WOMEN Strona Główna -> Gry komputerowe
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin